angle-left null Aconseguim que siguin #Invulnerables

Aconseguim que siguin #Invulnerables

Junts som més forts és el lema d'#Invulnerables, una campanya que aposta pels nens i la família de manera integral, amb l'objectiu de garantir la igualtat d'oportunitats i aconseguir que aquests nens i nenes que es troben en situació de vulnerabilitat no arribin a l'edat adulta en situació de desavantatge.

#Invulnerables dóna suport a la infància i la família, promovent el desenvolupament social i educatiu dels nens i nenes en situació de vulnerabilitat des d'un enfocament d'atenció integral.

La campanya rep el seu nom del programa #Invulnerables que va néixer a Catalunya liderat per Sor Lucía Caram creant a dia d'avui 14 xarxes de treball conformades per administracions locals i entitats socials, i es proposa extendre la seva acció a tot el territori espanyol. La seva tasca es basa en l'impuls d'iniciatives que fomenten la igualtat d'oportunitats i la col·laboració publicoprivada. Des que es va posar en marxa fa tres anys fins avui, s'han atès prop 1.000 famílies i 1.400 nens.

La campanya està impulsada per Mensajeros de la Paz i la Fundació Convent de Santa Clara i compta amb la col·laboració de la Fundació ”la Caixa” amb l'objectiu de captar fons per lluitar contra la pobresa infantil en base a la metodologia de CaixaProinfància, el programa d' la Fundació "la Caixa" que des de fa més de 10 anys atén famílies de menors en situació de vulnerabilitat mitjançant una xarxa de més de 400 entitats socials de tot el país.

Tots els estudis realitzats al respecte indiquen que a Espanya la pobresa es transmet de pares a fills, generant un cercle que provoca que les oportunitats de futur dels més petits es vegin frustrades ja des de l'inici de les seves vides. Actualment s'estima que el 80% dels nens i nenes que viuen al nostre país en situació de pobresa, no sortiran d'ella si no es posen en pràctiques polítiques per eradicar la pobresa infantil. És per això que a través de la teva ajuda pots contribuir perquè aquesta qüestió adquireixi una rellevància social d'acord amb els elevats índexs de pobresa infantil.

Els ingressos que es recaptin seran destinats a fer front a la pobresa infantil d'una forma integral. Podràs ajudar a que nens i nenes de tot el país rebin els recursos personalitzats i necessaris per lluitar contra la pobresa de "quilòmetre 0" i que els permeti optar a unes condicions de vida digna, ja que això marcarà el seu futur per sempre.

Alimentació bàsica per a 1 dia

Ulleres i audiòfons per a suport escolar

El reforç educatiu necessari per a 1 dia

Una sessió de suport per a un taller educatiu familiar