null Educació digital arreu del món

Educació digital arreu del món

A fi de reduir la bretxa educativa al món, el projecte ProFuturo, impulsat per la Fundació ”la Caixa” i la Fundació Telefónica, acosta la tecnologia a nens, nenes i professors d’entorns vulnerables a l’Amèrica Llatina, Àfrica i Àsia.

Al món hi ha 61 milions de menors sense escolaritzar i uns 350 milions de joves sense accés a la tecnologia digital.

ProFuturo ja ha aportat una educació digital de qualitat a 8,2 milions de nens i nenes de 3.447 escoles en 28 països i ha format 300.000 docents. Avui dia el projecte ha esdevingut un referent mundial de la transformació i innovació educativa.

El pròxim repte, per a l’any 2020, és arribar a deu milions de nens i nenes. Amb petites aportacions com la teva es poden aconseguir grans objectius.

Millora l’educació d’un infant durant un mes

Millora l’educació d’un infant durant un trimestre

Millora l’educació d’un infant durant tres trimestres

Millora l’educació d’un infant durant un curs complet