null Vacunació infantil

Vacunació infantil

Deia Nelson Mandela que “la vida o la mort d’un infant depèn massa vegades de si ha nascut en un país amb accés a vacunes o no”. Per posar remei a aquesta realitat, va sorgir l’Aliança per a la Vacunació Infantil GAVI.

Dinou anys després d’haver-se creat, GAVI ha contribuït a vacunar 760 milions de nens i nenes de 73 països, amb la qual cosa ha evitat més de tretze milions de morts prematures.

Tot i això, encara avui, als països més pobres, cada tres segons mor un nen o nena de menys de cinc anys a causa de malalties que es podrien evitar si estigués immunitzat.

Ara està a les nostres mans reduir aquesta xifra a zero. Per això, la Fundació ”la Caixa” i la Fundació Bill i Melinda Gates es comprometen a multiplicar per quatre (fins a dos mil milions d’euros) l’import de les donacions rebudes.

Proporciona els materials necessaris per a la vacuna

1 nen vacunat contra la pneumònia amb 1 de les 3 dosis necessàries

1 nen vacunat contra la pneumònia amb 2 de les 3 dosis necessàries

1 nen vacunat contra la pneumònia amb les 3 dosis necessàries

La pneumònia és la principal causa de mort en menors de cinc anys en el món.